از آن جایی که دانه های درون کدو حاوی سطح بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 و روی هستند، پس مصرف روزانه آن ها شانس شما را در پسر شدن فرزندتان افزایش خواهد داد. همچنین، فراموش نکنید مصرف امگا 3 که نوعی اسید چرب بسیار مفید برای بدن است، عملکرد قلب و عروق را بهبود بخشیده و باعث افزایش سرعت جریان خون در بدن انسان خواهد شد.

به همین علت، مصرف تخم کدو تنبل روند جریان خون به اندام های جنسی مردان را زیاد کرده و منجر به تولید اسپرم سالم و زیاد در بدن آن ها می شود. از طرفی دیگر، مصرف تخم کدو تنبل توسط زنان هم باعث می شود که محیط داخلی رحم آن ها برای زنده ماندن اسپرم های مرد (کروموزوم Y که اسپرم پسرانه است) مساعد گردد. نکته دیگری که در مورد دانه کدو تنبل حائز اهمیت است، وجود مقدار بالایی از روی در آن است، که به عنوان یک عنصر کلیدی در بالا بردن شانس فرد برای داشتن جنین پسر ایفای نقش می کند.

از برخی دانه های دیگری که دارای ارزش غذایی مشابهی هستند، می توان به دانه کتان و بادام اشاره نمود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مصرف این نوع مواد غذایی هم شانس فرد را در داشتن نوزاد پسر به میزان قابل توجهی افزایش می دهد

خرید پستی قطره اسپانیش فلای اصل با توضیحات کامل محصول

قطره محرک زنان-داروی ایجاد شهوت در زن قطره خوراکی اسپانیش فلای

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

قرص محرک جنسی گلد فلای

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,