سایت دانستنی های روز

دانستنیهای روز مره

سایت دانستنی های روز

دانستنیهای روز مره

وقتی در حالت شنا قرار می گیرید

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ق.ظ

حرکت شنا به هسته بدن، بازو و قدرت قفسه سینه بسیار بالایی نیاز دارد تا به خوبی انجام بگیرد. این حرکت چندین عضله را هدف قرار می دهد از جمله:

• عضلات صدری

• دلتوئیدها

• عضلات سه سر

• عضلات شکم

• قدامی سراتوس

معمولا وقتی در حالت شنا قرار می گیرید بدنتان درحالت پلانک است، بنابراین همان فشاری که در پلانک به بدنتان وارد می آید اینجا نیز اعمال می شود. اما بسیاری از افراد به ویژه خانم ها ترجیح می دهند زیاد روی قدرتمند کردن بالاتنه کار نکنند، به همین دلیل بیشتر خانم ها از انجامش اجتناب می کنند.

خوشبختانه حتی حرکت اصلاح شده ( گذاشتن زانو روی زمین ) شنا نیز می تواند برایتان مزیت داشته باشد. به خاطر داشته باشید هرچه بیشتر شنا انجام دهید قوی تر خواهید شد.




  • ali amvari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی